PESANAN & PEMBELIAN DALAM TALIAN

  • SEKATAN PENGHANTARAN SEMASA MCO

    1. Berikutan pengumuman pelaksanaan Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) oleh kerajaan, anda mungkin mengalami kelewatan dalam menerima pesanan anda. Ini disebabkan oleh perubahan proses pembungkusan dan penghantaran setimpal dengan peningkatan kes COVID-19. Kesihatan dan keselamatan pelanggan dan komuniti kami adalah keutamaan kami.
    2. Kurier rasmi Kiehl's adalah GDEX. Untuk maklumat seterusnya yang berkaitan dengan gangguan atau kelewatan penghantaran,sila merujuk ke laman web rasmi GDEX di https://www.gdexpress.com/malaysia/home/

      Kami memohon maaf atas segala kesulitan yang timbul berikutan pengumuman ini.

    PENGHANTARAN & KADAR

    1. Semua pesanan diterima tertakluk kepada kebenaran bank sebelum diproses. Hanya pesanan yang dibenarkan akan diproses.
    2. Pesanan diproses untuk penghantaran pada hari perniagaan sahaja (Isnin hingga Jumaat, tidak termasuk Cuti Umum). Kami menggunakan GD Express sebagai kurier penghantaran standard kami. Penghantaran biasanya mengambil masa antara 3 hingga 7 hari bekerja untuk Semenanjung Malaysia dan 4 hingga 9 hari perniagaan untuk Sabah/Sarawak.
    3. Caj penghantaran standard kami untuk setiap pesanan adalah seperti berikut:
      • Untuk Semenanjung Malaysia, caj penghantaran adalah RM12.00.
      • Bagi Sabah/Sarawak, caj penghantaran adalah RM20.00.
      • Pesanan RM250.00 dan ke atas (termasuk GST dan selepas ditolak baucar atau baucar diskaun jika berkenaan) berhak untuk penghantaran secara percuma di Malaysia.
    4. Pesanan dihantar untuk penghantaran antara 9.00 pagi - 5.00 petang dari Isnin hingga Jumaat dan 9.00 pagi - 1.00 malam pada hari Sabtu.
    5. Kami hanya menghantar kepada alamat di Malaysia. Kami tidak menghantar ke alamat PO Box atau di peringkat antarabangsa.
    6. Kami memahami bahawa mendapatkan pesanan yang dibeli dengan cepat adalah penting bagi anda, jadi kami berusaha keras untuk memproses dan menyerahkan pesanan anda secepat mungkin. Untuk memastikan penghantaran yang cepat, sila pastikan anda memberikan alamat penghantaran yang tepat, butiran hubungan termasuk nombor telefon dan alamat e-mel. Kegagalan berbuat demikian mungkin memberi risiko kepada perkhidmatan kurier kami tidak dapat menyampaikannya secara tepat.
    7. Sekiranya kami gagal menghantar kepada anda di alamat penghantaran yang disediakan oleh anda, kami akan membuat percubaan (ke-2) berikutnya pada alamat penghantaran yang ditetapkan. Anda akan menerima "Kad Maaf" pada percubaan ke-2 dan jika GD Express tidak menerima apa-apa maklum balas daripada anda, kami kesal untuk memberitahu anda bahawa pakej anda akan dikembalikan kepada Kiehl's Malaysia.
  • BUKTI PENGHANTARAN

    1. Perkhidmatan kurier kami boleh meminta tanda tangan daripada penerima barang yang dibeli. Dalam keadaan di mana perkhidmatan kurier kami gagal dihantar kepada penerima yang dimaksudkan, ia boleh menghantar pesanan kepada penerimaan alamat penerima, dan mendapatkan tandatangan dari resepsionis sebagai bukti penghantaran.
  • PESANAN

    1. Pesanan yang ditempatkan dan diterima pada hari perniagaan (Isnin hingga Jumaat, tidak termasuk hari cuti umum) diproses pada hari yang berikut pesanan diterima. Pesanan yang dibuat selepas 12.00AM akan dikira sebagai pembelian hari berikutnya untuk tujuan kurier. Pesanan yang dibuat dan diterima pada hujung minggu (Jumaat, Sabtu atau Ahad) akan diproses pada hari perniagaan berikutnya (Isnin).
    2. Kiehl's Malaysia akan menghantar e-mel pengesahan untuk pesanan anda selepas pembayaran anda disahkan dan diberi kuasa oleh Bank dan kami telah menerima pesanan anda. E-mel pengesahan akan mengandungi butiran pesanan anda termasuk butiran pelanggan, huraian produk dan alamat penghantaran. Jika anda tidak menerima e-mel pengesahan pesanan dalam masa 3 hari perniagaan, sila semak ringkasan pesanan anda dalam "Akaun Saya" atau folder junk e-mel anda. Sebagai alternatif, anda juga boleh menghubungi pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami di Customerservice.MY@loreal.com.
    3. Promosi dalam talian hanya boleh digunakan untuk pembelian dalam talian. Promosi dan hadiah mungkin berbeza daripada promosi dalam kedai.
    4. Anda hanya boleh membeli produk kami dan masuk ke dalam transaksi di laman web kami jika anda berusia 18 tahun ke atas.
  • LAPORKAN MASALAH PESANAN

    1. Jangan terima pakej anda jika bungkusan telah dibuka atau diusik. Sila laporkan ke Customerservice.MY@loreal.com dalam masa 2 hari dari tarikh anda menerima produk dengan 4 gambar pakej sebagai bukti dan kami akan menguruskan laporan anda.
    2. Jika anda mendapati bahawa item yang anda telah pesan rosak semasa penghantaran, sila laporkan kepada Customerservice.MY@loreal.com dalam masa 2 hari daripada tarikh anda menerima produk dengan bukti dan nombor resit sokongan. Apa-apa bayaran balik adalah tertakluk kepada budi bicara kami.
    3. Jika sekiranya sebarang produk hilang daripada pesanan anda, sila laporkan kepada pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami di Customerservice.MY@loreal.com dalam masa 2 hari daripada tarikh anda menerima produk dan kami akan menghadiri laporan anda.
    4. Walaupun kami melakukan sedaya upaya untuk memastikan pesanan anda disampaikan tepat pada masanya, kami tidak akan bertanggungjawab untuk apa-apa kerugian atau kerosakan yang ditanggung oleh mana-mana individu akibat daripada kelewatan yang disebabkan oleh pembawa kami atau dengan apa-apa kejadian yang di luar kawalan atau jangkaan kami tetapi tidak terhad kepada sebarang kelewatan yang disebabkan oleh alamat penghantaran yang salah yang diberikan kepada kami.
  • ITEM KEHABISAN STOK

    1. Kami berusaha untuk menyampaikan pesanan anda dalam masa penghantaran yang ditetapkan. Walau bagaimanapun, sila ambil perhatian bahawa sekiranya item tiada stok,, kami mungkin perlu mendapatkan sumber dari lokasi stok lain. Kami akan memaklumkan kepada anda dalam masa 2-3 hari perniagaan dan kami memohon pemahaman anda dalam kelewatan penghantaran berkaitan ketersediaan stok. Kami tidak menerima pesanan kembali.
    2. Sekiranya anda mempunyai sebarang soalan mengenai item yang tidak tersedia secara dalam talian, sila hubungi pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami di Customerservice.MY@loreal.com
  • POLISI PEMULANGAN

    1. Di Kiehl’s, kami menyokong perkhidmatan kami, produk kami dan pelanggan kami. Itu sebabnya kami mempunyai jaminan kepuasan 100% untuk setiap pembelian dari laman web kami www.kiehlstimes.com.my.
    2. Jika atas sebab apa pun, anda membeli produk kami yang anda tidak puas hati, anda boleh memulangkan produk dalam tempoh 30 hari daripada tarikh anda menerima produk selagi bukti penerimaan asal disediakan untuk proses bayaran balik. Sila hubungi pasukan khidmat pelanggan kami di Customerservice.MY@loreal.com atau 1300-22-2232 sebelum memulangkan produk anda. Kos yang ditanggung untuk memulangkan produk akan ditanggung oleh anda. Setelah menerima produk dan bukti resit asal, bayaran balik akan dibuat kepada anda melalui kad kredit anda dalam masa 90 hari akan datang.

      Produk boleh dihantar ke alamat tersebut :
      Perhatian kepada : Kiehl’s Malaysia Returns
      Bollore Logistics Malaysia Sdn Bhd – Shah Alam Branch (SZL) - (292446-X / 199401006767)
      Mapletree Logistics Hub Shah Alam
      Unit 1.7, Ground Floor, Block 1, Persiaran Jubli Perak,
      Jalan Jubli Perak 22/1A, Seksyen 22,
      40300 Shah Alam, Selangor
    3. Sekiranya anda membeli produk Kiehl’s daripada peruncit yang tidak dibenarkan, laman web atau sumber lain yang tidak dibenarkan, kami tidak dapat menawarkan bayaran balik atau membantu anda dengan sebarang masalah yang mungkin anda hadapi.
    4. Kiehl’s berhak untuk membuat keputusan muktamad jika produk yang dikembalikan adalah dalam keadaan tidak memuaskan, atau syarat-syarat di atas tidak dipenuhi.
    5. Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan mengenai polisi pemulangan kami, sila hubungi pasukan Perkhidmatan Pelanggan kami di Customerservice.MY@loreal.com dan kami akan bersedia untuk membantu anda.
    6. Sila berikan maklumat anda, nombor resit dan alasan untuk apa-apa pulangan.
  • HARGA

    1. Harga produk yang disenaraikan di laman web Kiehl’s Malaysia adalah tertakluk kepada perubahan tanpa sebarang notis.
  • PEMBATALAN PESANAN

    1. Kesal kami untuk memberitahu bahawa pesanan tidak boleh dibatalkan setelah dilakukan. Pastikan anda telah menyemak dan mengesahkan semua maklumat dan informasi sebelum meneruskan dengan pembayaran.