Membuat Pesanan

Untuk menjadikan pengalaman pesanan anda semudah yang mungkin, kami telah menyediakan maklumat terperinci tentang melakukan pesanan di kiehls.com.my.

POLISI PEMBELIAN MAKSIMUM

Produk yang dipesan melalui telefon, surat, atau e-dagang tidak boleh dijual semula. Kami meminta maaf kami mesti menghadkan pesanan untuk tidak lebih daripada lima (5) unit item (per ukuran, sehari). Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan, telefon kami di 1-300-22-2232 atau Hubungi Kami dan kami dengan senang hati akan membantu.

PILIHAN PEMBAYARAN

Kiehl’s menerima, MasterCard dan Visa sebagai bentuk pembayaran. Semua pesanan yang dibuat di laman web ini dienkripsi, dengan itu melindungi maklumat kad kredit yang dihantar semasa pesanan.

PENGESAHAN PENGHANTARAN

Semasa daftar keluar, e-mel akan dihantar kepada anda dengan salinan pesanan anda. Setelah pesanan anda dihantar, anda akan menerima e-mel tambahan untuk mengesahkan penghantaran pesanan anda. Maklumat penjejakan penghantaran akan disertakan dalam e-mel tersebut supaya anda dapat melihat status pesanan anda. Sekiranya anda mempunyai pertanyaan mengenai status pesanan anda, sila hubungi Wakil Pelanggan Kiehl’s di 1-300-22-2232 atau e-mel kepada kami di Customerservice.MY@loreal.com.

KOD PROMOSI

Sekiranya anda mempunyai kod kupon promosi yang boleh ditebus daripada Kiehl's Sejak 1851, sila masukkan kod tawaran di kotak di kawasan beg beli-belah semasa pembayaran. Promosi tersebut akan ditunjukkan di halaman berikutnya.

SEJARAH PESANAN

Anda boleh melihat sejarah pesanan anda dengan log masuk ke Akaun Anda dan pilih Sejarah Pesanan dari bar pilihan sebelah kiri.